top of page

  • nomepin

Хто про мене піклується? (09.01.24)

Погляньте на картинку, хто це зображений?

-Правильно, це сім’я. Сім’я— це наші рідні: мама і тато, братик і сестричка, бабуся і дідусь.

-Прослухайте вірш Н. Чемерис «Що таке сім’я»



-А чи знаєте, хто ви для кого з членів сім’ї?

Дидактична вправа «Хто я?» (продовж речення)

- Для мами і тата я ….(син або дочка)

- Для бабусі і дідуся я …(онука чи онук)

- Для брата чи сестрички я…(брат чи сестра)

- Для тітки та дядька я…(племінник чи племінниця).

Потрібно берегти свою сім’ю, дбати про неї. Розкажіть, будь ласка, як ви піклуєтесь про своїх рідних? Чим допомагаєте? Розгляньте картинки та подумайте, як можна потурбуватися та допомогти рідним за допомогою цих речей?

У сім’ї всі люблять один одного та піклуються. Дорослі завжди намагаються зробити своїй дитині щось приємне: купують іграшки, пестять, доглядають, відвідують із ними зоопарк, ігрові майданчики, виставки.


Дидактична гра « Куди і з ким іду». (закінчи речення)

 До дитсадка (із ким?) — із мамою.

До магазину (із ким?) — із бабусею.

До зоопарку (із ким?) — із татом.

На риболовлю (із ким?) — із дідусем.

На стадіон (із ким?) — із братом.

На виставку (із ким?) — із сестрою.

На прогулянку (із ким?) — із песиком та ін.

0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

Товари для усієї сім'ї(26.04.24)

Розгляньте плакат "Ярмарок" Розкажіть дитині про історію ярмарку, на якому здавна українці продавали і купували різні товари, майстри показували свою майстерність, а охочі могли навчитися чогось цікав

bottom of page