top of page

  • nomepin

Моя родина(20.03.24)

Моя родина

Прочитайте віршик:

Ти – не просто дитина.

Ти – маленька людина.

Що про себе знаєш ти?

Мусиш все розповісти.


Дидактична вправа «Розкажи про себе!»

Дайте дитині люстерко і запропонуйте відповісти на запитання:

- Ти хлопчик чи дівчинка?

- Як тебе звати?

- Скільки тобі років?

- Який ти на зріст?

- Якого кольору твої очі, волосся?

Після відповіді на запитання запропонуйте дитині подивитися на вас і розповісти, чим ви відрізняєтесь.

Дидактична вправа «Впізнай на дотик»



Зберіться усією родиною, зав’яжіть очі дитині та запропонуйте на дотик до обличчя дізнатись, хто стоїть перед нею.

Розкажіть дитині:

У кожної людини є сім’я. Це мама, тато, братики, сестрички. Cім’я – це батьки і їх дітлахи. Вони живуть разом, люблять і поважають один одного. Сім’я повинна бути дружною. У кожної людини є батьки. У тебе також є тато і мама. У них свої батьки – твої бабусі та дідусі. А в бабусь та дідусів є свої батьки, і для тебе це прабабусі та прадідусі. Батьки, діти, бабусі, дідусі, прадіди та прабабусі – це родина, рід.


Пропоную зробити сімейну квітку. (Підготуйте макет квітки : серединку та пелюстки)




Серединку цієї квітки з фотографією дитини помістіть посередині. На першій пелюстці розмістіть фото мами, на другій – тата. Далі можете додати пелюстки із братами та сестрами а також із бабусями та дідусями.


Запропонуйте дитині порахувати, як багато пелюсток в вашій квітці?


Дидактична вправа «Хто я?»

Ви починаєте речення, а дитина повинна закінчити його.

Для мами я дочка, а для бабусі…

Для тата ти син, а для тітки…

Для сестри я…




Дидактична вправа «Матуся вміє, тато вміє»

Запропонуйте дитині згадати, що вміють її батьки?

Запропонуйте показати за допомогою рухів ці дїї.

Завчіть прислів'я: «Найдорожчий скарб – як у родині лад»


0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

Товари для усієї сім'ї(26.04.24)

Розгляньте плакат "Ярмарок" Розкажіть дитині про історію ярмарку, на якому здавна українці продавали і купували різні товари, майстри показували свою майстерність, а охочі могли навчитися чогось цікав

bottom of page