top of page

  • nomepin

Я морозу не боюся!(29.12.23)

Розгляньте іллюстрації із зимовим пейзажем, задайте дитині питання:

  • Чим укрита земля?

  • Яким буває сніг?

  • Як називається явище, коли йде сніг?

  • Яка погода намальована на картинці?

  • Які ще явища погоди бувають взимку?

  • Як ми вдягаємось у морозну погоду?

Прочитайте вірш Грицька Бойка «Я мороза не боюся»

Я морозу не боюсь!

В кожушину одягнусь.

Хай мороз не злиться —

Я у рукавицях.

Хай мороз не коле так —

В мене шапка з кролика.

Хай мороз не хвалиться —

Я у теплих валянцях.

Я морозу не боюсь!

Під ногами: хрусь, хрусь.

  • Чому герой вірша не боїться морозу?

  • Як ще можна захиститися від мороза?

Мовленнєва гра «Мерзнуть лапки»

Мета: закріпити вміння утворювати прикметники від іменників:

Узимку дуже холодно. Не всі тварини сплять у своїх домівках. Їм і взимку доводиться шукати їжу, тож в холодні зимові дні вони мерзнуть.

Мерзнуть лапки в миші — тобто… (мишачі лапки). Мерзнуть лапи у вовка — тобто… (вовчі лапи). Мерзнуть лапки в зайця — тобто… (заячі лапки). Мерзнуть лапки в білки — тобто… (білячі лапки).

Мовленнєва гра «Якими бувають…»

Демонструйте зображення зимового одягу, взуття, до яких треба підібрати ознаки.

Наприклад: Шапка буває яка… (тепла, в’язана, хутряна, кольорова)

Гра «Через кучугури»

Із дощика ялинкового зробіть кучугури в кімнаті, завдання дитини перестрибнути їх(на  одній нозі, на двох, тощо)

0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page