top of page

  • nomepin

Я вмію спілкуватися, я вмію домовлятися(18.12.23)

Послухайте оповідання та розгляньте зображення до нього

Валентнн Осєєв «Погано»

Собака люто гавкав, припадаючи на передні лапи. Прямо перед нею, притулившись до паркана, сиділо маленьке скуйовджене кошеня. Він широко розкривав рот і жалібно нявчав. Неподалік стояли два хлопчика  чекали, що буде

 У вікно виглянула жінка і квапливо вибігла на ганок. Вона відігнала собаку і сердито крикнула хлопчикам:

-Як вам не соромно!

-А що соромно? Ми нічого не робили!- здивувалися хлопиі.

-От це й погано! - гнівно відповіла жінка

 

-          Що трапилось з кошеням?

-          Який вчинок хлопчиків можна назвати поганим?

-          Чому?

 

Вправа «Правила доброти»

Запропонуйте дитині поміркувати та придумати власні правила доброти.

Допомагай слабким, маленьким, хворим

Ніколи не заздри

Бережи природу та охороняй її

Шануй працю інших людей

Допомагай друзям у біді

Не будь жадібним.

 

Вправа: «Впізнай себе»

Називайте добрі вчинки, а завдання дитини, якщо вона впізнала себе у цих вчинках – плеснути в долоні.

-          Я допомагаю мамі

-          Я прибираю після себе зі столу

-          Я люблю читати книги з дорослими

-          Я ображаю друзів

-          Я проганяю птахів з галявини

Тощо.

Вправа «Квітка дружби»

Запропонуйте намалювати в зошиті квітку, але не розфарбовувати її. Потім запропонуйте вигадати правила дружби і після кожного названого правила зафарбувати кожну з пелюсток.

 

Гра «Добре-погано»

Розглянь зображення та дай оцінку діям дітей на них

 




Бесіда «Що означає бути добрим?

-          Як ви розумієте значення слово «Доброта»?

-          Які вчинки називають добрими?

-          Яку людину можна назвати доброю?

0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page