top of page

  • nomepin

Хочу подружитися з усім світом(13.03.24)

Ігрова ситуація:

Спробуйте привітатися із дитиною у різних способах: як два котики, як солдат та генерал, як президент та громадянин, як два товариші, як матуся та дитина



Давним-давно, коли наші предки тільки-тільки, в прямому сенсі, вставали на ноги, з'явилися перші вітання. Одного разу похмурий кудлатий австралопітек, замучений природним відбором, озираючи околиці, випадково виявив поруч свого родича і видав невимовний звук.

Родич, почувши цей вигук, був приємно здивований, що помітили його кошлату персону, і теж щось прогарчав у відповідь. І обидва, начебто, залишилися задоволені.

З тих пір і до цього часу вітання - це невід'ємна частина спілкування. А точніше його обов'язковий зачин. У тлумачному словнику «привіт» позначає звернене до кого-небудь добре побажання, вираз співчуття, солідарності. «Здрастуй (ті)» використовується в українській мові як привітальна фраза при зустрічі - це жест поваги до людини. Буквальне значення слова дуже позитивне - «здоров'я (здоров'я) бажаю».

Прослухайте казку «Навіщо люди вітаються»




Обговоріть з дитиною:


  • -         Навіщо люди вітаються?

  • -         Які вітальні слова вам відомі?

  • -         Можливо, ви знаєте як можна привітатися різними мовами?


чи можуть домовлятися між собою тварини – нехай дитина наведе приклади.

 Краще тварини домовляються у казках- запропонуйте розглянути пам’ятник героям одного мультфільму. (Пам’ятник бременським музикам, м. Бремен, Німеччина, автор Г. Маркс)

 



  • Про що хотів розповісти нам автор цієї роботи?

  • Що допомогло героям домовлятися? (музика)

  • Яку мрію мали герої казки і чи вдалося її здійснити? (стати музикантами і подорожувати світом)

  • Які художні матеріали для створення скульптури ви знаєте? (бронза)

  • А з яких м’яких матеріалів можна ліпити різні фігури?

  • Де автор розмістив найбільшого, а де найменшого персонажа?

  • Яку дитячу іграшку нагадує вам ця скульптура? (піраміда)

  • Згадайте, які ще казки про дружбу ви знаєте?


 

Запропонуйте дітям уважно послухати п’єсу  Д. Кабалевського «Клоуни»




 

Попередньо зауважте, що музика – особлива мова, зрозуміла всім людям, які хочуть слухати ці звуки. Якщо бути уважним, відкрити серце назустріч музиці, то можна відчути, про що вона розповідає. Попросіть дітей висловити свої почуття і думки. А потім нехай діти, слухаючи музику, відтворять свої відчуття в малюнку.

 

Мовленнєва вправа: 

 «Скажи про себе» (утворення дієслів першої особи однини, співвідносних з іменниками) 

Розуміння — я розумію,

 втішання — я втішаю, 

співчуття — я співчуваю, 

жаль — я жалію, 

допомога — я допомагаю, 

дружба — я дружу, 

виправдання — я виправдовуюсь, 

вітання — я вітаюсь, 

подяка — я дякую, 

дарунок — я дарую, 

прохання — я прошу, 

пояснення — я пояснюю, 

підтримка — я підтримую, 

 сором — я соромлюся тощо.

1 перегляд0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page