top of page

  • nomepin

Хочу бути здоровим!(08.03.24)

Доброго ранку, діти!

Сьогодні ми з вами поспілкуємося про здоров’я та що потрібно робити, щоб бути здоровим.

Давайте пограємо в гру «Мікрофон здоров‘я» («Продовж речення»).

— Я здоровий, коли... .

— У мене веселий настрій, якщо... .

— Я усміхаюся, коли... .

— Я граюся, ... .

— Коли ми хворіємо, то звертаємось до….

Хто займається спортом, той…


Щоб здоров'я зберегти,                

Організм зміцнити свій,               

Знає вся моя сім'я,                

Має бути режим дня.

-          А що таке режим дня? (Вчасно прокидатися, зранку робити зарядку, правильно харчуватися в один і той же час, гуляти, вчасно лягати спати)


Пограйте в гру:

Давайте по черзі виконувати завдання:

Завдання 1 Мікроби.

Погляньте, що ви бачите на зображенні?




Так, це мікроби.

Діти, а навіщо нам мити руки?( Бо на них багато мікробів.)

 Що таке мікроби? (Невидимі частинки, які є на брудних руках, брудному одязі, взутті). А чи знаєте, як передаються мікроби від однієї людини до іншої?



 

Я шкідливий, злий мікроб.

Я винахідник всіх хвороб.

Я маленький злодіяка хуліган, розбишака.

Я живу усюди, де багато бруду.

У болоті, у грязюці, у смітті і у пилюці.

Під брудними кігтями, пазурами, нігтями.

Той, хто руки не помиє, мене ковтне і захворіє.

 

Діти, чого боїться мікроб? (Мила і води)

 



Дослід:

Запропонуйте дитині занурити руки у воду з насипаним меленим перцем і подивитися, які брудні пальчики стали.

Потім вмокнути руки в мило рідке і знову занурити в воду з перцем.

Погляньте, як зник бруд з пальчиків.

 


Відгадайте загадки про предмети, які допомагають нам тримати себе в чистоті:

Гладеньке і пахуче, миє личко чисто, миє ручки вміло. Що ж це діти?(мило)




Чищу зубки кожен день, дуже добро і швидко.

Мені в цьому допоможе моя (зубна щітка).




Живу я у тюбику. Я корисна і запашна(зубна паста)




Спробуй відгадати, що воно за гість?

Хоч зубів багато нічого не їсть(гребінець)




Кожен хто вмивається, із ним привітається (рушник)




Ліг в кишеню і вартую

Плаксі, реві та бруднулі,

Витру вранці струмки сліз,

Не забуду і про ніс.(Хусточка)






Якщо не хочете хворіти,

Дружіть із нею діти!

Сміло її надягайте,

Від мікробів себе захищайте. (Маска)

 


 

Погляньте, що зображено на малюнку?




Що таке вітаміни?

В чому ми можемо знайти найбільше вітамінів?

А чи можна купити вітаміни?

 

Запропонуйте дитині зварити «Вітамінний компотик»

Краще стати усією родиною в коло один за одним і покласти руку на спину попередньої людини.

Наливаємо водичку (діти гладять одне одного по спинці)

Миємо наші фрукти (колові рухи долоньками)

Кидаємо вишеньки (стукають легенько пальчиками)

Ріжемо яблучка ( постукування ребром долоньки)

Ріжемо грушку( постукування ребром долоньки)

Кидаємо абрикосик(стукають легенько пальчиками)

Посипаємо цукром (рухи пальчиками зверху вниз)

Помішуємо ложкою (малюємо велике коло).

Варим, варим ми компот.Почастуємо народ.

 

 



Як ви вважаєте, чи потрібно займатися спортом?

Так, бо спорт підтримує нас сильними та здоровими.

 

А чи важливо для здоров’я те, що ми їмо?

 



Є шкідливі для людини продукти. Чупа-чупс, жувальні гумки, цукерки, від таких продуктів псуються зуби; солодка газована вода - від неї псується шлунок і болить животик. Дуже шкідливо гризти чіпси, і сухарики. В них багато солі, і міститься багато шкідливих речовин, таких як, різні ароматизатори та барвники. Діти, запам'ятайте! Ці продукти можна їсти зовсім трохи, а краще і зовсім відмовитися від їх вживання. Щоб впевнитися, що вони шкідливі, давайте проведемо дослід.

Дослід з цукерками m &ms

Для наступного експерименту знадобляться різнокольорові цукерки m &ms, плоска тарілка, звичайна вода.

Попросіть дитину розкласти цукерки по колу в тарілці. Далі налийте в центр тарілки воду так, щоб покрити дно. Запропонуйте почекати




Діти бачать, що в тарілці утворилася ціла палітра. Вихователь каже, що візерунок в тарілці дуже гарний, але цукерки містять дуже багато барвників. Діти роблять висновок про шкоду даного продукту.

2. Дослід з солодкими газованими напоями.

Вихователь. Діти, хто з вас полюбляє газовані напої? Як ви вважаєте, вони корисні для нашого організму? Ось ми з вами проведемо дослід і зробимо відповідні висновки.

В один пластиковий стакан налийте солодкий газований напій, а в інший покладіть лійку з ватним диском.

Якщо пролити напій через ватний диск (діти проливають), то що побачимо? (відповіді дітей)

Його пофарбував хімічний барвник, що є причиною різних хвороб людини (нудота, біль у животі, алергія)

До того ж цей напій ще й газований, ці гази роздимають ваш животик, як повітряну кульку і це також викликає неприємні відчуття. До того ж в такі напої додають кислоту, ароматизатор, вуглекислий газ, що теж шкодять нашому організму, їх ми не можемо побачити, але відчуваємо на смак. Скуштуйте трохи.

 

Тепер ви знаєте, що потрібно робити, або не робити, щоб бути здоровими, та можете розповісти та навчити інших!

 

0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page