top of page

  • nomepin

Рекомендації на день(01.02.24)


Мовленнєва гра «Добрі вчинки»

Мама дала мені два яблука, і я…

Тато купив мені велосипед, і я…

Маленький хлопчик плакав, а я…

Бабуся працювала на городі, а я..

Дідусь загубив свої окуляри, а я…

-Послухайте цікаве оповідання І. Січовика «Добре бути добрим»



Згадайте та поміркуйте:

- Яких героїв казок чи мультфільмів ви знаєте, таких, що постійно сваряться?

Вовк та заєць. Два цапка. Лисиця та журавель. Том та Джері…

-Як навчити їх жити дружно? (Відповіді дітей.)

-А які герої намагаються завжди робити добро, ніколи не сваритися?



Рухлива гра «Будь ласка»

Коли говорять слово «будь ласка» - потрібно виконувати завдання, а коли не говорять, то не виконувати (грають у гру дорослі й діти):

Будь ласка, встаньте;

- потанцюйте;

- будь ласка, поплескайте в долоні;

- присядьте;

- будь ласка, підійдіть до мене;

- підніміть руки;

- будь ласка, пострибайте.

Дзеркало-дзеркальце. Встаньте обличчям до дитини, тримаючи невеличку дистанцію, і починайте рухатися. Дитина має спробувати скопіювати всі ваші рухи. Підніміться і потягніться до неба. Зробіть 10 стрибків. Пробіжка на місці. Мавпячі рухи. Робіть усе весело та енергійно, і тоді вам обом буде цікаво. Поміняйтеся ролями та тепер копіюйте дитину.

1 перегляд0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page