top of page

  • nomepin

Переказ казки К.Чуковського "Курчатко"( 08.12.23)


Згадайте казку  К.Чуковського «Курчатко»

  • Яке було курчатко?

  • Як мама курочка доглядала за курчатком?

  • Куди зникла курочка?

  • Кого побачило курчатко?

  • Як закінчується казка?

Розгляньте із дитиною іллюстрації до казки. За допомогою них, дитина повинна переказати її від початку до кінця.


Дидактична гра «Знайди малят»

Читайте загадки, а дитина повинна згадати назви тварин та показати на їх зображення.

Він стояв хвостом махав.- Хто такий? - питаю.- Гав!І відтоді, всім скажу,Я із ГАВОМ тим дружу!(Собака)

I мала, і кучерява,I тихенька, і ласкава.Песик її стереже,Баба доїть і стриже.Має брата баранця,Називається …(Вівця)

Має дуже прудкі ніжки,Наставляє грізно ріжкиНа великого собаку.Той сховався з переляку.А дасте ви їй травиці,Кухлик чистої водиці —Молочком вас пригостить.Хто вона? Ану скажіть!(Кізочка)

Я великий, я красивий,Як біжу, то в'ється грива.Хвіст у мене довгий-довгий,Хвіст у мене, мов шовковий.(Кінь)

Рожевеньке та жирненьке,Наче діжечка, кругленьке,Є на рильці п'ятачок,Замість хвостика — гачок.Візьмеш в руки хоч на мить —Мов скажене, верещить.Краще не чіпайте.Хто це? Відгадайте!(Порося)


Дидактична гра «Скажи навпаки»

«Курочка велика, а курчатко…»

«У півника хвіст великий, а у курочки…»

«У корови є рога, а у телятка - …»

0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page