top of page

  • nomepin

Наші найменші друзі(27.11.23)

До нас прямує вірний друг людини, здогадаєшся хто це:

Вірний друг у мене є,

Мені лапу подає.

Заглядає щиро в очі,

Мовби щось сказати хлче.

Замість слів ти чуєш»гав»,

Всіх котів порозганяв.

Хто, скажіть, цей розбишака?

Знають всі,що це – (собака)



  • Як просить їсти собака?

  • Що любить їсти собака?

Розгляньте зображення із песиком, запропонуйте дитині описати його зовнішній вигляд, повадки, чим живиться.


Дидактична гра «Хто як кричить»



Тварини дуже зголодніли, їх необхідно погодувати. Що люблять їсти свійські тварини?


Дидактична гра «погодуй тварину»



Подивіться відео про те, яку користь приносять нам свійські тварини?



Психогімнастика «кішечка»

Запропонуйте дитині зручно влаштуватися на килимку та за ваими словами показати дії маленького кошеняти, про які йтиметься у віршику. Захотілося котику спати, Котик лапками тре оченята. - Зачекай, мій котику, трішки, Постелю я для тебе тут ліжко. Та сміливий мисливець завзятий Вже не може на лапках стояти. Він тихенько упав на підлогу, Довго спатиме біля порога. - Не турбуйте мого кошеняти, Він набігався, мабуть, багато. Подивився на мене коточок Та й згорнувся в маленький клубочок.

Підсумуйте те,що дізнались сьогодні:

  • Які тварини живуть поруч із нами?

  • Чому їх називають свійськими?

0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page