top of page

  • nomepin

Мій котик(28.11.23)

Відгадай загадку:

Хто з хвостиком і з вушками? В кого лапки з подушками? Як ступа - ніхто не чує, Тихо крадучись полює. І маленькі сірі мишки Утікають всі від … (кішки).



Розгляньте зображення, зовнішній вигляд кішки.


  • У тебе вдома є тварини?

  • Які тварини можуть бути домашніми?

  • Як за ними потрібно доглядати?

Надайте дитині зразок розповіді з власного досвіду:

«У мене є кішка. Звати її Марися. Моя кішка гарна, красива. У неї пухнаста шубка сірого кольору. Очі чорні, немов намистинки, вушка гострі і маленькі, а лапки м’які немов подушечки. На лапках є маленькі кігтики. Моя кішка любить гратися клубочками, ганятися за пір’їнкою Коли хоче їсти то голосно кричить «няв-няв». Любить їсти рибу і пити молоко. Я дуже люблю мою кішку Марисю.»

Запропонуйте дитині скласти розповідь за таким планом:

  1. Що це за тварина?

  2. Яке її ім’я?

  3. Як вона виглядає: розмір, шерсть, колір тощо.

  4. Що вона полюбляє робити та їсти?

Пограйте в гру “доведи тварину до її корма”



Дидактична вправа» Довгі та короткі слова»

Називайте слово: довге або коротке, а дитина повинна визначити його(кішка- кошеня, коза – козенятко)

0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page