top of page

  • nomepin

Здоров'я і зимові розваги(10.01.24)

Взимку дуже важливо піклуватися про своє здоров’я.

-Що треба робити, щоб бути здоровими? (Так, робити зарядку, мити руки, їсти вітаміни, вдосталь спати та гуляти на свіжому повітрі)

- А в які ігри можна грати на вулиці взимку?

Погляньте відео та згадайте зимові розваги:

Дидактична гра «Зимові розваги»



-Щоб не змерзнути на прогулянці, треба обов’язково тепло вдягатися, послухайте вірш і скажіть, про який одяг в ньому розповідається?

Я морозу не боюсь! —

В кожушину одягнуся.

Хай мороз не злиться —

Я у рукавицях.

Хай мороз не коле так —

В мене шапка з кролика.

Хай мороз на хвалиться —

Я у теплих валянцях.

Я морозу не боюсь! —

Під ногами: хрусь, хрусь.  (Грицько Бойко)

Дидактична гра «Що зайве»

-Скільки рожевих шапок на картинці?

- Скільки шарфів на картинці?

-Порахуйте, скільки пар рукавичок на цій картинці?

- Знайди на картинці однаковий одяг – що це і скільки?

-Розкажіть, що ви полюбляєте більш за все робити взимку?

Спробуйте намалювати веселого сніговика за допомогою ватних паличок:



0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page