top of page

  • nomepin

Віднімання. Знак «-«. Частина. Ціле. Поняття «Високий» «низький»(14.12.23)

-          Яка пора року зображена на картинці? Який зимовий місяць є першим? Що біліє навколо? Який сніг? Що можна ліпити зі снігу?

Сьогодні до нас в групу завітала сніжинка. Вона злетіла з хмаринки, щоб знайти своїх сестричок і братиків та погратися з ними. Допоможемо їй.

 

Подивись на зображення та знайди однакові сніжинки. Скільки однакових сніжинок?

(5)

 



Давайте пограємо з цими сніжинками.

 



Поглянь на картинку, чи змінилась кількість сніжинок? Сніжинок стало менше чи більше?



Виклади перед собою стільки ж трикутніків, скільки сніжинок було спочатку. Що змінилось? Покажи цю дію за допомогою трикутників. А тепер запиши в зошит за допомогою чисел і знаків.

Чи можна поставили знак «+» між числами 5 та 1? Чому? Яку дію виконує цей знак? А яку дію виконували ми? Вірно, ми виконували дію, що називається віднімання. А знак «-« значить, що ми зменшуємо кількість предметів, забираємо щось.

Запис «5-1=4» ми можемо прочитати так «П’ять мінус один дорівнює чотири»

Вправа «Знайди будиночок для пташки»

Поглянь, за зображення 5 різних пташок та 5 різних будиночків, спробуй розподілити птащ=шок так, щоб кожна з них знайшла відповідний своєму розміру будиночок.

 

Вам подобаються зимові розваги: катання на санчатах, лижах, ковзанах, ліплення сніговиків? Зі снігу можна зліпити багато цікавого. Погляньте на ці снігові палаци.



-          Вони однакові заввишки?

-          Яким є перший палац?

-          Який третій? 

-          А який заввишки другий?

-          Ми можемо сказати що він нижчий за перший та вищий за третій.

Дидактична гра «Я найвищий. Я найнижчий»

Дайте дитині декілька іграшок та запропонуйте порівняти зріст. Погратися та проговорити репліку від особи іграшки «Я вища за…» «Я найнижчий серед іграшок»

 

 

Дидактична гра «Сніжки»

Я знаю, що ви полюбляєте грати в сніжки

Викладіть перед дитиною ватяні чи паперові «сніжки» спочатку три, потім ще одну.

-          Скільки сніжок було? Скільки я додала? Скільки їх стало усього? Яку дію ми виконали(додавання) Чому ти так вирішив? Отже ми можемо скористатися знаком «+» . Напиши цей приклад  в зошиті. Прочитай його. А тепер я заберу дві сніжки. Скільки сніжок буде? Скільки я забрала? Скільки залишилося?  Яку дію ми виконали?(віднімання) Напиши і цей приклад теж. Прочитай запис, який знак ми використали?

Які зимові розваги тобі подобаються?

З яким знаком, дією, ти сьогодні працював?

2 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page