top of page

  • nomepin

Бережи здоров'я(19.04.24)

Сьогодні ми з вами поспілкуємось про здоров’я. Що потрібно робити, щоб бути здоровим?

- Робити зарядку ранкову та після денного сну

- Чистити зуби

- Вмиватися

- Їсти здорову та корисну їжу

- Закалятись

- Дихати свіжим повітрям на прогулянці

Давайте згадаємо, які з цих здоров’язбережувальних звичок ми виконуємо в який період доби.


Розглянь зображення: які частини доби на ньому?



Розподіли вищеназвані корисні звички відповідно до частини доби:

«Чищу зуби я двічі на день: вранці та ввечері», або «Прогулянка відбувається вдень».



Зауважте, що жодну з вищезазначених звичок ми не виконуємо вночі, а що ж ми вночі робимо, щоб залишатись здоровими? Правильно! Спимо!




Згадуючи корисні звички потрібно зауважити, що деякі з них повторюються більше одного разу на день: поєднай зображення звички із кількістю повторень її протягом дня:



Прочитайте вірш Т.Лисенко «Мікроби»

Звідки беруться хвороби?

Це приносять їх мікроби –

Ті маленькі забіяки

Хулігани, розбишаки

Що живуть усюди

Де багато бруду

Той, хто руки не помиє,

Їх ковтає – і хворіє.



Відгадай загадки:

Як купатися ідеш і мене також береш

Я гладеньке, запашне, ти намилюєш мене(мило)



Коли миюсь чи вмиваюсь,

Потім ним я витираюсь( рушник)



Він по зачісках мастак

Він причеше гарно так! (Гребінець)



Чищу зуби кожен день

Дуже гарно й швидко

Мені в цьому допоможе моя (зубна щітка)



Дидактична гра «Чарівна торбинка»

В непрозорий мішечок розмістіть декілька речей особистої гігієни та запропонуйте дитині на дотик зрозуміти що це за речі. Після того, як вона закінчить – дайте порахувати ці предмети.


Гра- плутанина «Вірно чи ні»

Якщо дитина погоджується з твердженням їй необхідно зробити один крок назад, а якщо не згодна – два кроки впееред.

- Вранці потрібно чистити зуби милом і щіткою.

- Руки витирають мочалкою.

- Голову мию шампунем

- Причешуся я зубною ниткою.

- Розчіскою я помию руки.

Дидактична вправа: Корисні та шкідливі звички

В усіх людей є звички, деякі - корисні, деякі - ні. Корисні звички укріплюють наше здоров'я та іммунітет, шкідливі - ні. Прочитайте дитині перелік звичок та оберіть, які з них корисні, а які шкідливі і чому.


0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page